W związku z panującą pandemią, czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 7 dni.

Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać terminowość wysyłki zamówień.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

NAPRAWY GWARANCYJNE:

Wysyłając towar do reklamacji należy zawsze:

- załączyć kserokopię dowodu zakupu

- na kartce A4 podać w sposób bardzo czytelny, pełne i dokładne dane do wysyłki zwrotnej oraz w miarę obrazowy sposób opisać reklamowane uszkodzenie (wskazać miejsce uszkodzenia, okoliczności powstania)

- towar reklamowany powinien być czysty, a wszelkie przedmioty osobiste powinny zostać usunięte z wewnętrznych kieszeni i przegród

- przed wysłaniem towar powinien być zabezpieczony i spakowany w odpowiedni sposób, tak aby nie uległ kolejnym uszkodzeniom podczas transportu

Jeśli reklamacja zostanie odrzucona i uznana za mechaniczną, klient zostanie poinformowany o możliwości dokonania odpłatnego serwisu oraz o cenie usługi

 

ODPŁATNE NAPRAWY POGWARANCYJNE ORAZ TOWARÓW ZAKUPIONYCH NIE W NASZYM SKLEPIE:

Wysyłając towar do naprawy należy zawsze:

- na kartce A4 podać w sposób bardzo czytelny, pełne i dokładne dane do wysyłki zwrotnej oraz w miarę obrazowy sposób opisać reklamowane uszkodzenie (wskazać miejsce uszkodzenia)

- towar reklamowany powinien być czysty, a wszelkie przedmioty osobiste powinny zostać usunięte z wewnętrznych kieszeni i przegród

- przed wysłaniem towar powinien być zabezpieczony i spakowany w odpowiedni sposób, tak aby nie uległ kolejnym uszkodzeniom podczas transportu

Należy zaznaczyć, że części używane do naprawy pogwarancyjnej mogą odbiegać od wyglądu części oryginalnych, jednak dołożymy wszelkich starań, aby były identyczne lub bardzo podobne zarówno pod kątem wyglądu jak i jakości

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel